Bestuur 2020/2021

Vind je het leuk om de leiding te nemen? Ben je goed met tekst of cijfers? Wil je een van deze dingen leren of hou je gewoon van gezelligheid? Of vind je dit tekstje nu al ruk en zou jij het helemaal anders doen? Meld je dan aan voor het bestuur van onze vereniging voor 2020-2021!

Als bestuurslid houd je je bezig met verschillende taken, die bestaan uit administratie, contact met andere verenigingen, evenementen en natuurlijk reizen. Er komt een portie verantwoordelijkheid bij kijken, maar vooral ook veel plezier en gezelligheid. Radost is een kleine, gezellige vereniging en blijft daardoor overzichtelijk. Je krijgt de kans om een fantastische studiereis te organiseren na dit jaar van coronatreurnis. Leef je uit met borrels, activiteiten of wat jij belangrijk vindt als bestuurslid. Bovendien misstaat een bestuursfunctie bij een studievereniging niet op je cv.

Radost is ten minste op zoek naar een voorzitter, penningmeester en secretaris. Als je wat meer wilt weten over de functies of als je andere vragen hebt, kun je ons een bericht sturen. Dat kan per mail, Facebook of persoonlijk aan een bestuurslid.

Als je eruit bent kun je je aanmelden door een leuk mailtje te sturen naar radost-fgw@uva.nl!

Bestuur 2019/2020

Marijn Verlangen (voorzitter), Suzanne Rademaker (secretaris) en Ilja Thijs (penningmeester)

Bestuur 2018/2019

Daan de Vries (voorzitter), Lydia Shala (secretaris) en David Mensink (penningmeester)